duminică, 30 august 2009

Suntem ceea ce ascultam

Cat de mult poate conta muzica... Nu mai zic cat de bine trebuie sa se simta cei care detin geniul muzicii, cei care stapanesc notele muzicale pentru a-i desfata pe auditori, dar cat de mult conteaza si auditorii, care sunt impartiti in zeci de "bisericute". Fiecare asculta ce gen ii place, dar cat de mult ne defineste muzica pe care o ascultam... Daca te uiti atent pe strada, poti sa iti dai seama de fiecare om in parte ce muzica asculta, dupa mers, dupa figura, dupa cum vorbeste... Desigur, nu inseamna ca o muzica e mai buna si alta mai rea, ci pur si simplu se aseaza precum o masca pe fata noastra si ne defineste felul de a fi. Oamenii sunt atat de diferiti incat daca eu m-as apuca acum sa zdrangan cu doua furculite in trei oale, sigur s-ar gasi o mana de oameni sa aprecieze "stilul" meu. De obicei tindem sa consideram muzica pe care o ascultam a fi cea mai cea, iar cei care nu o agreaza niste "inculti", nu? Sunt foarte bine stiute "razboaiele" intre rapperi si rockeri, intre manelisti si... restul lumii, si asa mai departe. Dar pana la urma, fiecare om, e util in felul lui. Daca suntem prea atasati de moralitatea si rafinamentul nostru artistic, sigur se va aciua vreun ascultator de manele pe langa noi care ne va face zile fripte. Purtam o discutie cu cineva zilele trecute, si persoana respectiva, se plangea ca lumea este rea. Ca el daca cineva sare la el, ce o sa faca? o sa stea sa ia bataie? Fratilor! Daca ganditi asa, sigur 50% din persoanele pe care le veti intalni vor fi numai dintre cele agresive... sa va faca cumva sa renuntati la ideile astea. Toti suntem frati, nu mai ganditi ca va e sila de stiu eu ce smecheras care trece pe langa voi si atunci nu veti mai avea in veci probleme cu ei! La fel, cunosc din ce in ce mai multe cazuri in ultima vreme ale unor soferi mai agresivi in trafic (care mereu nu au loc de cel de laga ei, mereu vad ce face unu - altul pe langa ei, taxandu-i cu cate un claxon-doua) asupra carora se abate "ghinion" dupa "ghinion". Si nu se uita deloc in oglinda sa-si puna intrebari... De CE? Toata lumea considera ca e prea ghinionist in ultimul timp... ca-i de vina sotia sau stiu eu ce pisica le-a trecut prin fata, dar niciunul nu se vede pe el vinovat... Fratilor, nu exista vinovat in fata noastra! Suntem UNICII vinovati de tot ceea ce ni se intampla... si nu e deloc o gluma, prostie sau stiu eu ce. Asa cum suntem ceea ce ascultam (ca sa arat ca nu am uitat de unde am plecat cu discutia), la fel patim ceea ce meritam. Chiar daca aud destul de des "dar ce am facut eu sa merit asta?". Pai nu trebuie sa-i dai una in cap cuiva ca sa patesti acelasi lucru. Este de ajuns sa judeci in mintea ta cu superioritate pe toata lumea (spre exemplu), sau sa fii prea atasat de relatia ta, de situatia ta in societate sau pur si simplu de o amarata de masina, casa, job sau stiu eu mai ce. Trebuie sa va ganditi mai des ori de cate ori primiti cate o "palma" de la viata ca 100% voi sunteti vinovatii, si cautati "mesajul" in ceea ce ati patit. Obisnuindu-va sa ganditi asa, o sa vedeti ca mai urcati cate o treapta... (referitor la primul meu post de pe blog). Inca o idee as vrea sa mai comentez: ideea ca... "Ce, daca ma schimb eu se schimba si ceilalti? Cum sa fiu eu bun cu toata lumea cand lumea numai ma jigneste si ma umileste..." Daca toata lumea gandeste asa, ce mai iese? Si va asigur ca daca incercati sa va schimbati se va schimba si lumea din jur, macar cea care interactioneaza cu voi! Cand am pus subiectul "muzical" aveam cu totul alte idei despre ce o sa scriu, dar am luat-o pe alte carari si nu-mi pare rau. Voi mai scrie altadata si despre muzica mai mult. Pana atunci... ascultati ce va place si fiti mai buni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu