joi, 3 decembrie 2009

Vissi d'arte, vissi d'amore

Vin Sarbatorile! Este perioada cea mai frumoasa a anului si fiecare dintre noi trebuie sa se gandeasca numai cum sa-i faca pe ceilalti din jur fericiti! Ador Craciunul si toata luna decembrie pentru atmosfera care graviteaza in jurul nostru in aceasta perioada! Suntem cu totii mai buni, lasam la o parte supararile, rautatea si pur si simplu suntem mai vii! Ar trebui sa fie mereu decembrie! Dar din pacate lumea oboseste de la atata bunatate pe parcursul unei luni, care la cei mai multi se termina cu o ghiftuiala si o betie (la altii) de revelion si gata. Incepe ianuarie.... mai serbam cativa vasilici si revenim la monotonia cu care ne-am obisnuit. Eu unul am de gand in anul care vine sa fiu mai VIU ca niciodata; voi pretui fiecare secunda, voi incerca in fiecare zi sa daruiesc ceva, chiar de ar fi si un zambet sau o vorba buna, si voi incerca sa petrec cat mai mult timp in natura sau in compania prietenilor. Acesta va fi cadoul meu pentru anul care vine; pentru mine si toti cei din jur. Voi emana numai bucurie si fericire. Acestea fiind spuse, va doresc si voua sa va gasiti calea catre viata perfecta, sa va regasiti prin intermediul naturii. Stiu, nu am mai scris demult, iar celor carora mi-au spus asta, le recomand altceva... cautati cuvintele afara... sub un copac care va poate spune mult mai multe decat mine, sau la poalele unui munte care le stie pe toate, si asa mai departe. Eu unul, voi petrece din ce in ce mai putin timp in fata calculatorului, cedand timpul pentru a fi mai mult in compania familiei, a prietenilor si a naturii, voi iubi mai mult, ma voi indrepta mai mult inspre arta, inspre frumos, si voi incerca sa daruiesc cat mai mult! Faceti si voi la fel!

PS: pentru cine nu a ascultat "Vissi d'arte, vissi d'amore" va recomand sa o ascultati acum:


Un comentariu:

  1. Te felicit pentru cadoul pe care ti l-ai propus in anul 2010. Foarte frumos !!!

    RăspundețiȘtergere