sâmbătă, 26 decembrie 2009

Never-ending story (Poveste fara sfarsit)




Dragi prieteni,

Datorita generozitatii de care ati dat dovada, anul acesta de Craciun am reusit sa facem mai fericiti 6 copilasi (2 fetite si 4 baietei).
Copiii au varste intre 7 luni si 16 ani si fac parte din 4 familii ce intampina dificultati materiale.

In urma discutiilor cu parintii copilasilor am achizitionat rechizite, hainute, scutece Pampers :) si am completat cu hainutele, rechizitele si jucariile donate de o parte dintre voi.

S-au strans 1350 RON de la 16 persoane din care am luat urmatoarele:

cate un pachet cu mancare pentru fiecare familie, compus din:
- figurine de ciocolata
- 1 pui intreg
- 1 caserola pulpe pui
- portocale
- banane
- 2 cozonaci
- cascaval
- sucuri (Santal de piersici si Cola)

rechizite:
- 17 caiete dictando studentesti
- 10 caiete matematica studentesti
- 3 caiete dictando mici
- 2 caiete matematica mici
- 1 caiet biologie
- 2 blocuri de desen mari
- 1 set acuarele tempera
- 1 set pensule
- 2 penare
- 3 seturi de pixuri
- 3 seturi de carioci
- 1 set creion 0.5 + mina
- 1 set stilou cu Pic
- 1 bloc schite

hainute:
- 1 pantalon
- 1 bluza polar

alte:
- 1 pachet Pampers Jumbo (150 buc.)
- 1 set de 4 pachete servetele umede
- 1 cutie lapte praf Milupa

Toate cumparaturile au insumat 850 RON. Restul de 500 RON au fost impartiti familiilor in functie de cat am reusit sa cumparam pentru fiecare copilas astfel incat fiecare sa beneficieze de suma de 225 RON.

Miercuri 23 decembrie seara am fost si am achizitionat cadourile in echipa Simona - Stefan - Mihai. Multumim Georgianei pentru ajutorul acordat la stocarea si repartizarea cadourilor in pungi. Joi dimineata ne-am intalnit cu fiecare familie pentru a le distribui.

Toti au fost foarte impresionati si ne-au multumit de nenumarate ori. Pe aceasta cale va transmit multumiri fiecaruia dintre voi si sper ca aceste actiuni sa se continue si in anul ce urmeaza, si nu doar de Craciun sau Paste.

PS: Nu am facut poze familiilor ajutate deoarece erau destul de jenate de primirea cadourilor, foarte mirate, intrebari de genul... de ce tocmai noi? ce am facut sa meritam asta? ultima familie chiar a crezut pana in ultimul moment ca e o gluma!
- Pozele atasate sunt de la coborarea cadourilor in sania lui Mos Craciun.

Sarbatori fericite tuturor si un an nou cat mai bun si plin de impliniri, atat materiale cat si spirituale!

Un comentariu: