joi, 4 februarie 2010

Viata e simpla!!!

Viata e atat de simpla....

Toata lumea e bolnava de nervi. Toti intra in depresie, unii au impresia ca ceilalti sunt rai cu ei, a innebunit lumea fratilor! Cand ai impresia ca lumea e contra ta, gandeste-te ca este imposibil sa nu-ti fi pus si tu vreodata ambitia cu cineva, sa-i demonstrezi nu stiu ce, sau sa te contrazici pana in punctul in care ai devenit rautacios... Si poate in momentul acela, persoana cealalta a zis la fel... ce lume rea! De fapt totul e atat de simplu... Simt cum absolut nimeni nu ma poate rani / jigni / etc. Care e secretul meu? Nu mai pun nimic la suflet. Se ia cineva de tine? Vaaai cum de nu ai terminat lucrarea la timp? Daca in tot ceea ce faci ai numai intentii bune dar nu te ajungi cu timpul, nu faci nimic cu intentii rele, atunci raspunsurile sunt simple... Nu am avut timp.... Nu am putut, etc. Daca persoana cealalta incepe sa behaie, lasa-l in pace... Exista aici trei tipuri de oameni. Unii incep si ei sa urle, sa tipe, sa cante, sa planga si asa mai departe. Aceasta categorie este cea care se va imbolnavi de nervi. A doua categorie tace si inghite... insa in sufletul lor e suferinta, apoi plansete si asa mai departe... Categorie foarte predispusa la depresii, sau alte boli ale sufletului mai grele. Ceea ce trebuie voi sa faceti e sa va situati in cea de-a treia categorie, cea care nu da doi bani. Taci, lasa-i in pace sa "cante" si gandeste-te la efectul bumerang. Daca tu scoti capul bumerangul te va lovi direct in pifometru. Daca lasi capul jos, bumerangul se intoarce, iar cel care l-a aruncat nu se asteapta deoarece credea ca tu il vei incasa in freza. Asadar, daca vrei razbunare, taci, si constientizeaza ca persoana respectiva isi face rau singur. Daca totusi iti e o persoana draga si vrei sa o ajuti, spune-i frumos, explica-i ca-si face rau. Spun asta la multa lume si primesc acelasi raspuns... Daca ar fi asa de usor... Frate, chiar e atat de usor... Totul e sa vrei. Trebuie doar sa INTELEGEM ca nu rezolvam nimic certandu-ne. E atat de frumos sa te intelegi cu toata lumea... Si gandeste-te la urmatorul aspect. Unu isi da sufletul urland la tine. Tu ii raspunzi frumos: Ok, sau... bine, sau orice raspuns simplu. Oamenii sunt mari consumatori de energie. Daca bagi ceva in priza si vezi ca nu ti se incarca telefonul ce faci? Te muti la alta priza. Cum isi incarca oamenii energia? In modul lor "default", luand-o de la altcineva. Daca invatati sa o luati de bunavoie de la natura, din Univers, atunci ati urcat pe o noua treapta! Ca tot vorbeam de cat de simpla e viata, incercati sa nu mai aveti teama de nimic! Bazati-va pe o lege simpla. Nu faceti rau la nimeni, nici macar prin intermediul gandurilor, nu aveti ce sa patiti. Faceti ceva rau, asumati-va faptele si infruntati viata. Si daca ti-o iei pana la urma ce??? Sunt unii care traiesc toata viata cu tot felul de temeri. Ajung la o varsta, si alaturi vorbeste unu de 15 ani care le-a incercat pe toate... Ia uite mai... eu la 80 de ani si am trait degeaba... nu am urcat pe munte de frica sa nu mor, nu am urcat pe vapor de frica sa nu ma inec, nu am mers cu avionul de frica sa nu ma prabusesc, nu am facut nimic in viata de TEAMA sa NU... Si ce am rezolvat? Am trait 100 de ani ca sa ce? Sa fac umbra pamantului? Eu trec printr-o perioada in care experimentez ORICE imi apare in fata. Stiti cat de bine e? Nu imi e teama de nimic! Simt ca sunt intr-o bula de protectie Divina si nimic nu-mi poate face rau!!! Abia astept sa incerce cineva sa ma jigneasca, sa vrea sa ma raneasca, etc... Numai ca astfel de situatii sunt din ce in ce mai rare. De ce? Pentru ca am invatat lectia asta. Invatati sa va relaxati mai mult, lasati capul atunci cand lumea isi arunca bumerangul catre voi, mandria nu va foloseste la nimic, si faceti numai bine! chiar si atunci cand ceilalti va improasca cu rautate! de fapt... mai ales atunci! Va doresc o viata minunata! E numai in puterea voastra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu