sâmbătă, 3 aprilie 2010

Cristina ne povesteste:


Am avut ocazia sa particip la campania “ Sa daruim un zamber de Paste unor familii nevoiase”.

Totul a inceput de la statusul lui Mihai. Mi s-a parut o initiativa extraordinara. Am zis de ce nu m-as implica si eu; am inceput sa informez prietenii si cunostintele despre campanie, am sunat la cateva familii sa le ascult povestea, apoi am inceput colectarea, depozitarea si sortarea lucrurilor. Miercuri a sosit ziua cea mare – distribuirea lor catre familii – am avut placerea sa cunosc familia d-nei D. Alexandrina.

Impresiile ar fi urmatoarele: am ramas uimita sa constat ca acestia locuiesc pe o strada care este doar jumatate pietruita, restul fiind doar pamant si cateva baltoace (catre casa dansei nu se poate ajunge cu masina) – aceasta fiind o strada din Buc – sector 2. Cand am ajuns, am descoperit o bunica care ne-a intampinat cu bucurie. Familia este compusa din bunica, bunicul si 2 nepotele. Am cunoscut-o doar pe Liliana, o fetita de 7 ani, timida, care tocmai ii scrisese iepurasului si ii cerea, daca are bani, ciocolata, sandale si haine frumoase. Bunica ne-a spus ca fetitele invata bine la scoala.

Familiei i-ar fi de folos:

· un pat pentru fetite;

· un avocat

· rafturi sau o biblioteca pentru fetite

Le multumesc prietenilor care m-au ajutat in aceasta campanie (Bianca, Oana, Luiza, Andreea, Alina C., Gabriela, Raluca, Maria, Cristina, Mihai, Alina, si participantilor la sortare si distribuire), fara ei nu ar fi fost posibil sa aducem aceste zambete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu